«Zero rifiuti» hè l'obiettivu ultimu di a pruduzzione magra, chì si riflette in sette aspetti di PICQMDS. L'ubiettivi sò descritti cusì:
(1) Perdita di tempu di cunversione "zero" (Prodotti • pruduzzione di flussu mistu multi-varietà)
U cambiamentu di varietà di prucessi di trasfurmazione è a perdita di tempu di cunversione di a catena di montaggio sò ridutti à "zero" o vicinu à "zero". (2) Inventariu "Zero" (inventariu riduttu)
U prucessu è l'assemblea sò cunnessi per simplificà, eliminà l'inventariu intermediu, cambià a pruduzzione prevista di u mercatu per urdinà a pruduzzione sincrona è riduce l'inventariu di i prudutti à zeru.
(3) Rifiuti "zero" (Costu • Cuntrollu di i costi tutali)
Eliminà u sprecu di fabricazione, manipulazione è attesa ridondanti per ottene zero rifiuti.
(4) «Zero» male (Qualità • alta qualità)
U male ùn hè micca rilevatu à u puntu di cuntrollu, ma deve esse eliminatu à a fonte di pruduzzione, a ricerca di zero male.
(5) Fallimentu "zeru" (Manutenzione • migliurà u ritmu di funziunamentu)
Eliminate i tempi di inattività di l'attrezzatura meccanica è ottene zero guasti.
(6) Stagnazione "zero" (Cunsegna • Risposta rapida, tempu di consegna cortu)
Minimizà u tempu di consegna. Per questu scopu, duvemu eliminà a stagnazione intermedia è ottene una stagnazione "zero".
(7) Disastru « zeru » (Sicurezza • Sicurezza prima di tuttu)
Cum'è strumentu di gestione fundamentale di a pruduzzione magra, Kanban pò gestisce visivamente u situ di pruduzzione. In casu d'anomalia, u persunale pertinente pò esse avvisatu à prima volta è si ponu piglià misure per eliminà u prublema.
1) Pianu maestru di pruduzzione: A teoria di a gestione Kanban ùn implica micca cumu preparà è mantene u pianu maestru di pruduzzione, hè un pianu maestru di pruduzzione prontu cum'è un principiu. Dunque, l'imprese chì aduttanu metudi di pruduzzione just-in-time anu bisognu di affidà si à altri sistemi per fà piani maestru di pruduzzione.
2) Pianificazione di i bisogni di materiali: Ancu s'è e cumpagnie Kanban esternalizanu di solitu u magazzinu à i fornitori, anu sempre bisognu di furnisce à i fornitori un pianu di bisogni di materiali à longu andà. A pratica generale hè di ottene a quantità prevista di materie prime secondu u pianu di vendita di i prudutti finiti per un annu, firmà un ordine di pacchettu cù u fornitore, è a data è a quantità specifiche di dumanda sò cumpletamente riflesse da u Kanban.
3) Pianificazione di a dumanda di capacità: A gestione Kanban ùn participa micca à a formulazione di u pianu di pruduzzione principale, è naturalmente ùn participa micca à a pianificazione di a dumanda di capacità di pruduzzione. L'imprese chì ottenenu a gestione Kanban ottenenu l'equilibriu di u prucessu di pruduzzione per mezu di a cuncepzione di u prucessu, a dispusizione di l'equipaggiu, a furmazione di u persunale, ecc., riducendu cusì assai u squilibriu di a dumanda di capacità in u prucessu di pruduzzione. A gestione Kanban pò espone rapidamente prucessi o equipaggiamenti cù capacità eccessiva o insufficiente, è dopu eliminà u prublema per mezu di un miglioramentu cuntinuu.
4) Gestione di magazzini: Per risolve u prublema di a gestione di magazzini, si usa spessu u metudu di esternalizazione di u magazzinu à u fornitore, chì richiede à u fornitore di pudè furnisce i materiali richiesti in ogni mumentu, è u trasferimentu di pruprietà di u materiale si faci quandu u materiale hè ricevutu nantu à a linea di pruduzzione. In fondu, questu hè di lancià u pesu di a gestione di l'inventariu à u fornitore, è u fornitore porta u risicu di occupazione di capitale d'inventariu. U prerequisitu per questu hè di firmà un ordine di pacchettu à longu andà cù u fornitore, è u fornitore riduce u risicu è e spese di vendita, è hè dispostu à suppurtà u risicu di sovraccaricu.
5) Gestione di u travagliu in corsu di a linea di pruduzzione: U numeru di prudutti in corsu di travagliu in l'imprese chì ottenenu una pruduzzione just-in-time hè cuntrullatu in u numeru Kanban, è a chjave hè di determinà un numeru Kanban ragiunevule è efficace.
Quì sopra hè una introduzione à u metudu di pruduzzione magra, a pruduzzione magra hè solu un metudu di pruduzzione, s'ellu ci vole à ghjunghje veramente à u so scopu ultimu (i 7 "zeri" citati sopra). Hè necessariu aduprà alcuni strumenti di gestione in situ, cum'è Kanban, u sistema Andon, ecc., l'usu di sti strumenti pò fà una gestione visuale, pò piglià misure per eliminà l'impattu di u prublema à a prima volta, in modu da assicurà chì tutta a pruduzzione sia in un statu di pruduzzione nurmale.
Sceglie WJ-LEAN pò aiutà à risolve megliu i prublemi di pruduzzione snella.
Data di publicazione: 23 di ferraghju 2024