L'applicazione di profili d'aluminiu industriali in diverse industrii

Profilu d'aluminiu industriale, cum'è un materiale familiar per a fabricazione industriale;Sò cuscenti di l'aspetti specifichi in quale i profili d'aluminiu industriali sò largamente usati in i campi di a fabricazione meccanica è l'automatizazione?WJ-LEAN sparterà alcuni scenari d'applicazione di profili d'aluminiu industriali.

1. Industria.Ci sò parechje applicazioni di profili d'aluminiu industriali in a produzzione industriale, cum'è fence di sicurezza in officine di robot, cornici di profilati d'aluminiu non standard, rack di cinturini trasportatori nantu à e linee di assemblaggio, equipaggiu meccanicu automatizatu è banchi di travagliu di scale di carica.

2. Architettura, ci sò cumune porte dicurativi, finestri, è cortina, cum'è dicurazioni interni è esterni, è prufili di lega d'aluminium.L'usu di profili d'aluminiu in questi spazii hè soprattuttu per via di a resistenza à a corrosione, l'estetica, a resistenza di u rumore, è a bona riflettività di a luce è di u calore di sti novi materiali.

3. L'aluminiu hè essenziale per a stallazione di cumpunenti di cunnessione in racks d'automatizazione, cum'è l'aluminiu hè utilizatu invece di l'acciaio.

4. Adupratu per i radiaturi, i radiaturi di prufilu d'aluminiu anu proprietà eccellenti in parechji aspetti.Quessi sò u bonu materiale per i radiatori.

5. Adupratu nantu à l'equipaggiu, cum'è u quadru principale, l'equipaggiu medicale, u quadru di u lettu di stretcher medicale, u quadru solare, u supportu fotovoltaicu, i cumpunenti di fastener fotovoltaicu sulari, etc.

WJ-LEAN hà parechji anni di sperienza in a trasfurmazioni di metalli.Hè una sucietà prufessiunale chì integra a fabricazione, a vendita di l'equipaggiu di produzzione è u serviziu di tubi magri, cuntenituri logistichi, apparecchi di stazione, scaffali di almacenamento, equipaghji per a manipulazione di materiale è altre serie di prudutti.Hà una linea di pruduzzione domestica avanzata di l'equipaggiu di produzzione, una forte forza tecnica è una capacità di R&D di produttu, equipaghji avanzati, prucessu di produzzione maturu è sistema di qualità perfetta.L'esistenza di banchi di travagliu di pipa magra porta una bona nutizia à i travagliadori pertinenti.Se vulete sapè più nantu à i prudutti di pipa magra, cuntattateci.Grazie per a vostra navigazione!


Tempu di Postu: Dec-01-2023