Caratteristiche di u bancu di travagliu di produttu magre

In a pruduzzione magra, u bancu di travagliu di pipa magra hè statu sustinutu da parechje imprese, chì hà migliuratu assai l'efficienza di a produzzione è a fluidità di u prucessu di produzzione.Sapete chì caratteristiche hà u bancu di travagliu di pipa magra?Andemu à cunnosce.

1 、 Pudemu aghjunghje diverse cumpunenti nantu à u desktop di u bancu di travagliu di tubu magro, cum'è u piattu per u foru, centinaia di foglie, apparecchi di illuminazione, prese di corrente, slings, etc. Cumminatu cù a scatula di pezzi è diversi ganci, u bancu di travagliu di tubu magre pò ancu magazzini vari parti cumunimenti usatu, arnesi, etc., accussì comu à aduprà u spaziu più raghjone è cumplettamente i bisogni di u funziunamentu di pruduzzione attuale.

2 、 A tavola di travagliu di tubu magre hè adattatu per l'ispezione, u mantenimentu è l'assemblea di u produttu in diverse industrii;L'usu di u bancu di travagliu di tubu magre pò rende a fabbrica più pulita, l'arrangiamentu di a produzzione più faciule, è a logistica più liscia.Pò adattà à i bisogni di a pruduzzione muderna per esse migliurata da u tempu à u tempu, cunforme à u principiu umanu-macchina, fà chì u persunale di u campu opera in una manera standard è cunfortu, è rializà rapidamente a cuncepimentu è a creatività di l'ambiente.À u listessu tempu, hà e caratteristiche di bellezza, praticità, portabilità, fermezza, apparenza pulita è resistente à l'usura, etc.

3 、 U bancu di travagliu di pipa magra hà e caratteristiche di anti-corrosione è forte resistenza à l'impattu.U bancu di travagliu di pipa magra hè apposta per l'assemblea in fabbrica, a produzzione, u mantenimentu, l'operazione, ecc. Cum'è a piattaforma operativa per diverse operazioni, u bancu di travagliu di pipa magra hè adattatu per i travagliadori di bancu, stampi, assemblea, imballaggio, ispezione, mantenimentu, produzzione è uffiziu. è altri scopi di pruduzzione.U scrittore di u bancu di travagliu di tubu magre hè trattatu apposta, è una varietà di opzioni di desktop ponu risponde à diverse esigenze d'usu.U cassetto cunfiguratu è a porta di l'armadiu sò convenienti per l'utilizatori per almacenà l'arnesi.

4、U bancu di travagliu di pipa magra risponde à i bisogni di produzzione di l'attellu, è pò adattà à l'aghjunzione è l'applicazione di diversi accessori.Pò furnisce dati standardizati (tubi magri, articuli è accessori) per cuncepisce è assemble strumenti di stazione speciale è sistemi di produzzione.Hè flessibile in l'applicazione è simplice in a custruzzione, è ùn hè micca limitatu da a forma di parte, u spaziu di stazione è a dimensione di u situ.A struttura è a funzione pò esse allargata in ogni mumentu, è a trasfurmazioni hè simplice.Migliurà continuamente a gestione di a produzzione magra in situ, è maximizà a creatività di l'impiegati in situ è ​​risparmià i costi di produzzione, i materiali ponu esse riutilizzati, è sustene a prutezzione di l'ambiente.

Quì sopra sò e caratteristiche di u bancu di travagliu di tubu magre.Più infurmazione nantu à u tubu magro, per piacè cunsultateci.


Tempu di Postu: Nov-11-2022