Cumu riduce a rata di usura usendu un tubu magro?

I prudutti di u tubu Lean (https://www.wj-lean.com/tube/) ponu esse disignati secondu e cundizioni di u situ è ​​i bisogni di i clienti.Puderanu esse disassemblati flexiblemente senza saldatura.U giuntu di l'assemblea di pipa magra (https://www.wj-lean.com/metal-joint/) pò esse aduprata per assemblà diversi strumenti di forma è struttura, cum'è linee di assemblea, banchi di travagliu, veiculi di turnover, scaffali di almacenamento, etc. largamente utilizatu in parechji ligami di pruduzzione cum'è l'industria di l'automobile, a fabricazione elettronica, l'industria di a cumunicazione, a bioingegneria, l'hardware di precisione, etc. Dopu chì u tubu magro hè statu utilizatu per un periudu di tempu, a so guida è a striscia di scatula anu qualchì usura, cusì cumu per fà. riduce a rata di usura in u prucessu di usu di tubu magre?

Se a pipa magra trema ovviamente durante u travagliu, aghjustate a barra di scatula di pipa magra.A pusizione di a barra di scatula hè generalmente sottu à u bancu di travagliu, inseme cù u slider.U viaghju di u tubu magre deve esse cambiatu spessu.Ùn aduprate micca un locu tuttu u tempu.Altrimenti, u rail di guida di u tubu magre sarà malamente purtatu cù u tempu.
 
2. U crate di tubu magre hè situatu sottu à u bancu di travagliu.Hè necessariu di caccià a cassa spessu per scrub è pulisce a macchia d'oliu in l'internu.A cassa ùn deve esse aghjustatu troppu strettu.Questu aumenterà a quantità di usura, è a pipa magra deve sempre aghjunghje l'oliu lubrificante, in particulare a pusizione di a guida di guida, a groove di coda di rondine è a vite di piombo!
 
Quandu Lean Pipe ghjunghje à a vostra cumpagnia, pulite a superficia di guida metallica è a vite di piombo di Lean Pipe cù un pannu di cuttuni pulitu cum'è a benzina, è dopu applicà l'oliu lubrificante per a macchina.Prima di utilizà Lean Pipe ogni ghjornu, injected oil lubrificante in u volante di a manu di Lean Pipe per assicurà a pulizia di a rota di guida di a macchina utensili quant'è pussibule.Pulite u pin di ferru nantu à u bancu di travagliu Lean Pipe prima di travaglià, è assicuratevi di mantene a pulita.
 
U sopra hè a cunniscenza di WJ-LEAN nantu à u mantenimentu di pipa magra sparta cun voi oghje.Speremu chì vi pò aiutà dopu avè lettu.
piattaforma di fabbrica


Tempu di post: 13-Jan-2023