U bancu di travagliu di tubu magre deve esse tenutu luntanu da sustanzi oleosi

I prudutti di tubu magrepò esse usatu per trasportu materiali, è a varietà di materiali trasportati è e forme strutturale sò diverse.In più di i materiali ordinali, ponu ancu risponde à i requisiti di resistenza à l'oliu, resistenza à u calore, resistenza à a corrosione, antistaticu è altri materiali cù esigenze speciali.Hè spessu usatu per u trasportu di pezzi spargugliati è articuli cù u pesu menu di 100KG.È hà e caratteristiche di disassemblamentu è assemblea ligeri, forti, flessibili, è low cost, per quessa hè più è più populari in diverse industrii, ma prestemu pocu attenzione à a produzzione è u mantenimentu di u bancu di travagliu di tubu magre, cusì hè un mutivu maiò di a so vita accurtata.Una impresa cumprà per creà un valore più altu per noi, cusì cumu fà un bonu travagliu di u so mantenimentu hè a chjave.Avà WJ-LEAN vi insegnerà cumu mantene u bancu di travagliu di tubu magre.

1. U bancu di travagliu deve esse trattatu cù cura durante l'usu, è u bancu di travagliu di tubu magre ùn deve esse danatu da a collisione.

2.Una volta chì u worktable hè assemblatu, ùn disassemble micca spessu, chì pò causà inestabilità di u workbench di pipa magra è riduce u tempu di travagliu di u worktable.

3. Ùn fate micca nantu à a tavula o permettenu di purtà più di a so carica nominale.Sicondu l'usu attuale, u filtru primariu deve esse sguassatu è puliti regularmente, è u ciculu di pulizia hè generalmente di 3-6 mesi.

4. Ùn pona micca l'uggetti acidi è oleosi nantu à a superficia di a tavola di travagliu per evità a corrosione di a tavola di u tavulinu di u tubu magre è affettanu u so usu normale.U bancu di travagliu di tubu magre deve esse postu nantu à un terrenu relativamente pianu è un locu relativamente seccu per aumentà a vita di serviziu di u bancu di travagliu.

5. Prestate attenzione à a pulizia durante l'usu di u bancu di travagliu di tubu magre.Quandu u bancu di travagliu di u tubu magro ùn pò micca ghjunghje à a velocità di u ventu di sezione trasversale ideale dopu a sostituzione normale o a pulizia di u filtru di l'aria primaria, a tensione di travagliu di u fan (gira u pomo) deve esse aghjustata per ottene a velocità di u ventu uniforme ideale.

6. Mantene a superficia di u worktable tubu magre liscia è pulita.Ùn ponite micca strumenti o oggetti affilati per evità di graffià a cima di a tavola di a tavola di travagliu di tubu magre.

WJ-LEAN vi ricorda di attentu à u mantenimentu di u bancu di travagliu.Perchè se u bancu di travagliu di tubu magre ùn presta micca attenzione à u mantenimentu, accurtarà direttamente a so vita di serviziu è ùn pò micca creà un valore più benefiziu per l'impresa.


Tempu di Postu: Mar-10-2023